Veelgestelde vragen

  1. ik red het niet om voor de sluitingstijd van de receptie aan te komen? Wat moet ik doen?
    Wanneer u later aankomt dan sluitingstijd van de receptie op het desbetreffende park, dient u dit vooraf te melden. De receptie kan dan een afspraak met u maken betreffende het afhalen van de sleutel. U dient hiervoor te bellen met 0900-8486 of een e-mail te sturen naar reserveringen@vrijrijckvakantieparken.nl.
  2. Wat voor soort koffiezetapparaat staat er in de accommodatie?
    Op de website treft u onder het kopje 'accommodatie' extra informatie waarin staat of de accommodatie een filter-koffiezetapparaat, een Senseo-koffiezetapparaat of een Nespresso-koffiezetapparaat heeft. Alle accommodaties hebben een waterkoker.
  3. Waar bestaat het handdoekenpakket uit?
    Het handdoekenpakket bestaat uit 1 badlaken, 1 handdoek en 1 washand.
  4. Zijn huisdieren in de woningen toegestaan? 
    Op alle parken zijn woningen waarin huisdieren zijn toegestaan. Deze dienen bij reservering te worden opgegeven. Wij berekenen een toeslag á € 25 per huisdier per verblijf, maximaal twee huisdieren per woning.
  5. Zijn er faciliteiten op het park?
    Op Vrijrijck Waterpark Terkaple is een restaurant aanwezig, op Vrijrijck Vlindervallei en Vrijrijck de Heivlinder zijn geen faciliteiten aanwezig.